دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

چند مدل تزیین دکوراسیون داخلی اتاق خواب با چوب و [اتاق چوبی لوکس]

طرح های چوبی همیشه حیرت و تحسین همگان را بهمراه خود دارند. در این مطلب سعی کرده ایم تعدادی از زیباترین مدل های تزیین شده دکوراسیون داخلی اتاق خواب  با کفپوش ، دیوارپوش و مبلمان چوبی را جمع آوری کنیم تا زیبایی واقعی یک طرح تمام چوب در دکوراسیون داخلی را نظاره گر باشیم. البته طرح های چوب امروز به وفور در بین افراد مختلف استفاده می شود و به همین دلیل نیاز به یافتن مدل های جدید و تازه امری مهم و حیاتی برای افرادی که خواستار طرح های بدیع و نو در دکوراسیون اتاق خواب خود هستند خواهد بود. یافتن مدل هایی که در عین بدیع و نو بودن، زیبا نیز باشند کار چندان آسانی نیست. در ادامه مطلب تعدادی از اتاق خواب ها را بررسی خواهیم کرد که در دکوراسیون آنها چوب نقش اساسی را بازی می کند.


اتاق خواب یکی از بخش های مهم خانه است زیرا بعد از یک روز پر کاری تنها چیزی که دنبال آن هستید یک استراحت خوب با آرامش است. پس اتاق خواب باید یک مکان زیبا و شیک خانه باشد. همه ی لوازم اتاق خواب در زیبایی دکوراسیون اتاق تاثیر زیادی دارد. پس باید در انتخاب طرح و رنگ همه ی وسایل های اتاق توجه داشته باشید. استفاده از چوب در هر جایی باعث جلب توجه همه و زیبایی آن مکان میشود. استفاده از چوب در آشپزخانه به عنوان کابینت و… زیبایی دکوراسیون آشپزخانه را افزایش میدهد استفاده از چوب در دکوراسیون اتاق خواب نیز تاثیر زیادی در زیبایی اتاق دارد برای مثال استفاده از تخت خواب ها با چوب های بهتر و استفاده از کتابخانه ویا لوازم دکوری چوبی باعث افزایش جذابیت اتاق خواب میشود.سعی کنید در اتاق خواب خود همه ویا بیشتر وسایل خود را از جنس چوب انتخاب کنید.استفاده از آویزهای چوبی در طرح های زیبا تاثیر بیشتری نسبت به آویزهای فلزی دارد.چوب ها در بیشتر مکان ها جذابیت خاصی دارند و بیشتر از هرچیز دیگری توجه افراد را جلب میکنند. یکی از عنصر های اصلی در زیبایی دکوراسیون  داخل یک خانه ویا اتاق خواب استفاده از لوازم مناسب و زیبا و هماهنگی لوازم ها با هم میباشد.



ابتدا با اتاق خوابی زیبا شروع می کنیم که در مرکزش یک تخت خواب چوبی ستون دار با کتابخانه درون ساز قرار دارد. در قسمت کفپوش نیز از چوب های طبیعی به رنگ روشن استفاده شده تا محیط اتاق دلبازتر جلوه کند. همچنین دیوار قسمت پنجره اتاق با طرحی هوشمندانه تبدیل به کمدی بدون فریم شده که مانند یک دیوارپوش چوبی عمل می کند.














wooden-bedroom-design-ideas (1)

چطور یک اتاق خواب زیبا داشته باشیم؟

اتاق خواب شخصی ترین بخش خانه اس و در واقع پناهگاهی در برابر شلوغی و مشغله های خارج از خانه و زندگی روز مره اس. هر کسی با سلیقه شخصی خودش، اتاق خوابش رو دکور میکنه. در واقع  ایده آل بودن دکوراسیون داخلی با توجه به سلایق افراد در ذهن هر شخص متفاوته. در این مطلب به اتاق خواب میپردازیم و اینکه چه مواردی در دکوراسیون اتاق خواب  پر اهمیته.


رنگ در دکوراسیون اتاق خواب


وقتی که تزیین یک اتاق خواب رو در ذهن داشته باشیم، نتیجه نهاییش باید تصویری به یاد ماندنی، زیبا و آرامش بخش باشه. رنگ، فضا و دکوراسیون مجموعه ای از خلق و خوی یک اتاق خوابه که باید به خوبی شناخته و رعایت بشن و وقتی کنار هم قرار میگیرن باید همچون قطعه ای شعر، روح رو نوازش کنه.



آرامش در دکوراسیون اتاق خواب

اولین نکته که کلا در دکوراسیون داخلی خیلی مهمه و همه میدونیم، آرامش هست. این اهمیت در اتاق خواب چند برابر میشه. چرا که قراره بعد از یک روز طولانی و پرمشغله، برای چند ساعت استراحتی کنیم و خستگی های روزمره از بدنمون خارج بشه. آرامش در اتاق خواب به خیلی چیزها بستگی داره. به لوازم، نوع چیدمان، رنگهایی که به کار میبریم و خیلی از نکات دیگه که کم کم راجع به شون صحبت میکنیم. لوازمی که برای اتاق خواب استفاده میکنیم و فرم و ویژگی هاش هم خیلی تاثیر گذاره.

ایجاد آرامش در دکوراسیون اتاق خواب


دکوراسیون و طراحی داخلی اتاق خواب



رنگ در دکوراسیون اتاق خواب

اینکه بتونیم با رنگها بازی کنیم و در ترکیبهایی، تعادل و زیبایی رو باهم ایجاد کنیم توانایی خاصی میخواد که تنها و تنها با تجربه انواع رنگها، تصور و شجاع بودن در این کار ایجاد میشه. خیلی مهمه که از ترکیب و تجربه نترسیم و شجاعت کارهای جدید رو در دکوراسیون داشته باشیم. در غیر اینصورت، تنها چیزی که حاصل میشه، ترکیبات تکراری و بعضا کسل کننده اس.


رنگهای خنک ممکنه به تنهایی ایجاد خواب آلودگی و کسل کنندگی داشته باشه و رنگهای گرم به تنهایی هیجان بیش از حدی ایجاد میکنن و هیچ یک از این ترکیبها مناسب یک فضای مسکونی نیست. البته رنگهای خنک مثل سبز و. آبی کمرنگ در اتاق خواب های تک نفره که تنها برای استراحت هستند، انتخاب خیلی بدی نیست. ولی همچنان پیشنهاد ما، بازی با رنگهاست. و هیچوقت توصیه نمیکنیم یک اتاق تنها و تنها با یک رنگ تزیین شه. چون تاثیرات منفی زیادی بر روان میذاره.



دکوراسیون اتاق خواب مدرن و دوست داشتنی

دکوراسیون اتاق خواب شاد و زیبا


عکس های دکوراسیون اتاق خواب :

در ایران معمولا اتاق خواب ها دارای فضای کوچکی هستند. برای استفاده بهینه از فضای اتاق خواب باید به استفاده از ایده های جدید و متفاوت اندیشید تا ضمن داشتن دکوراسیون اتاق خواب شیک و دوست داشتنی بتوان نیازهای طبیعی خود در هنگام استراحت را رفع کرد.


دکوراسیون اتاق خواب کوچک با کاغذ دیواری


دکوراسیون اتاق خواب مدرن و جدید


وجود پنجره در اتاق خواب مزیت بسیار بزرگیست. بهتر است از پرده هایی ساده و شیک و امکانی مناسب برای نورپردازی در طول روز برای پنجره های اتاق خواب استفاده شود.


دکوراسیون اتاق خواب کرم قهوه ای


نورپردازی در دکوراسیون اتاق خواب مهم است. بهتر است ایده هایی برای نورپردازی در هنگام خواب نیز داشته باشید. برخی افراد تمایل دارند در فضایی با نور ملایم و کم بخوابند.


عکس دکوراسیون اتاق خواب کوچک


استفاده از تخت خواب بالای فضاهای ذخیره سازی مانند کمد و دلاور می تواند به استفاده بهینه از فضا برای اتاق خواب های کوچک کمک فراوانی نماید.


دکوراسیون اتاق خواب جدید


دکوراسیون اتاق خواب دوست داشتنی


استفاده از رنگ های شاد و جذاب را در دکوراسیون اتاق خواب فراموش نکنید.


دکوراسیون اتاق خواب شاد و زیبا


عکس دکوراسیون اتاق خواب


اگر مجبور به استفاده از اتاق خواب های مشترک هستید می توانید با قرار دادن پارتیشن حریم های شخصی را در اتاق خواب خود به وجود آورید.


دکوراسیون اتاق خواب کوچک


زیبایی در کنار خلوت بودن آرامش را به اتاق خواب شما هدیه می دهد.


دکوراسیون اتاق خواب مدرن جدید و لوکس


کاغذ دیواری های می توانند دکوراسیون اتاق خواب شما را متفاوت کنند.


دکوراسیون اتاق خواب با کاغذ دیواری


سفید رنگ مناسبی برای دکوراسیون اتاق خواب است. رنگی برای پایان یک روز طولانی و آغاز یک روز پر انرژی…!!


دکوراسیون اتاق خواب زیبا و شیک


دکوراسیون اتاق خواب سفید نارنجی